Öt hasznos dolog, amit a hidegben alvásnak köszönhetünk | hu

Alvó hideg segít a fogyásban. Alvó hideg segít a fogyásban, Zsírégető zuhany

WhatsApp Az éjszaka folyamán a tested kalóriát éget el. Ez majdnem egyenlő azzal az energiamennyiséggel, amelyet egy óra futáshoz használsz fel. Szakértők azt állítjákhogy a minőségi alvás ugyanúgy vezethet fogyáshoz, mint a fizikai gyakorlatok.

A hideg alvás segít a fogyásban

Ha azt akarod, hogy működjön, fontos néhány szokást betartani, amelyek gyorsítják az anyagcserét alvás során. Kíváncsiak voltunk, hogy melyek ezek a szokások. Íme néhány tipp, amelyet hasznosnak találhatsz, ha minimális erőfeszítéssel akarsz fogyni.

Legyen hűvös. A szakértők azt ajánljákhogy tarts a hálószobád hőmérsékletét 18°C körül éjszaka, hogy gyorsítsd az anyagcseréd. Tanulmányok mutatják, hogy a hűvösebb környezet aktiválja a bézs zsírsejteketamelyek a hőszabályozásért felelősek.

alvó hideg segít a fogyásban

Amikor hideg szobában vagy meztelenül alszol, a tested elkezd több energiát elégetni, hogy fenntartsa a alvó hideg segít a fogyásban. Ezért láthatod magadat vékonyabbnak reggel. Igyál szőlőlevet.

alvó hideg segít a fogyásban

A szőlőlé segíti a kalóriák égetését egy speciális alkotóelemének, az úgynevezett rezveratrolnak köszönhetően. Ez átalakítja a rossz fehér zsírt bézs zsírrá.

A hideg alvás segít a fogyásban, 1. Alvás hiány

Amikor alszol, a tested bézs zsírt használ, hogy melegen tartson. Ezért egy csésze szőlőlé alvás előtt arra késztet, hogy megszabadulj a felesleges zsírtól csecsemők súlycsökkenésének okai, hogy tárolnád.

Válaszd a friss gyümölcsleveleket, hogy elkerüld a felesleges cukor bevitelt. Mindig ugyanakkor menj aludni és kelj fel. A szabályozatlan alvási szokások kapcsolatban állnak a túlzott súlygyarapodással, tanulmányok állítják.

Hogyan lehet lefogyni alvás közben

Normális esetben a melatonin hormon mondja meg, hogy mikor menjünk aludni. Ez szintén segít aktiválni a bézs zsírsejteketamelyek segítenek a kalóriák elégetésében. Ha a rendszer következetlen, akkor megbolygatod a melatonin termelődést, és megfosztod magad a minőségi alvástól. Ennek következtében kimerültnek érezheted magad reggel, és magas kalóriatartalmú harapnivalóért sóvároghatszhogy fokozd az energiádat. Ha szeretnéd ezt elkerülni, menj aludni és kelj fel ugyanakkor mindennap.

Tüntesd el a kütyüket éjszakára.

Hideg fogyásban alszik. 4 meglepő dolog, ami megtörténhet, ha hideg szobában alszol

Az instabil rutin nem az egyetlen dolog, amely zavarja a melatonin termelést. Az elektromos készülékek nagy fénye egy mások ok, amiért nem tudunk megfelelően aludni.

alvó hideg segít a fogyásban

Bizonyították, hogy az okostelefonok kék fénye késlelteti a melatonin termelését. Ezért tovább tart elaludnod és fáradtan alvó hideg segít a fogyásban.

Próbáld meg elkerülni a készülékeket alvás előtt két órával, a kijelzőt pedig állítsd éjszakai módra. Helyettesítsd a tabletet egy valódi könyvvel, és hamarosan érezni fogod, hogy a melatonin aludni hív.

Egyél fehérjében gazdag ételt. Semmi gond nincs az alvás előtti nassolással, ha jól csinálod. Válassz olyan ételt, amely fehérjében gazdag, mint a görög joghurt, zsírszegény túró, pulyka vagy mogyoróvaj.

Ezek növelik az anyagcsere sebességét, és segítik az izomnövekedést.

Alvó hideg segít a fogyásban, Zsírégető zuhany

Válassz ellenállással végzett edzést. A fizikai gyakorlatok a legjobb mód, hogy megszabadulj a stressztől, és gyorsítsd az anyagcserédet alvás előtt.

alvó hideg segít a fogyásban

A kardio és aerob edzések bizonyítottan hatékonyak, azonban az ellenállással végzett edzés az, amely éjszaka segít a zsírégetésben. Az úszás vagy a súlyzózás lehetnek a legjobb késő esti megoldások. Nem pörget fel túlságosan, de ezzel egy időben serkenti a kalóriaégetést, amely még azután is tartani fog, miután elaludtál. Igyál gyógynövény teát. Bizonyos típusú teák segíthetik a fogyást az éjszaka folyamán.

És nem, nem azokról a kétes fogyasztó teákról beszélünk, amelyek egyetlen éjszaka alatt varázslatos eredményeket ígérnek. A természetes gyógynövény teák tulajdonképpen különböző módokon tudják javítani az egészségedet, és akár fittebbé is tehetnek. A fahéj küzd a gyulladással, és megelőzi a reggeli puffadást. A borsmenta csökkenti az étvágyatés segít elkerülni a nassolást. A kamilla segíti az emésztést, és megnyugtatja az idegeket.

Ezek a szokások segíthetnek, hogy vékonyabb maradj, de nem tesznek csodát, ha nem edzel és étkezel egészségesen a nap folyamán. Mondd el egy kommentben, hogy a fentiek közül melyik lepett meg a legjobban. A cikk a BS angol nyelvű cikke nyomán készült a Kapucíner fordításában.

  1. 7 alvási szokás, ami segít a fogyásban | Kapucíner
  2. Igyál szőlőlevet.
  3. Zsírégetés legjobb bevált módja
  4. A hideg alvás segít a fogyásban, 7 alvási szokás, ami segít a fogyásban | Kapucíner
  5. A hideg égeti a zsírt - Fogyókúra | Femina
  6. Huszonnégy Hideg fogyásban alszik.
  7. Csésze méret fogyás
  8. Hipnotizálhatja magát a fogyás érdekében