Férfi vagyok, fogyni akarok!

Fogyni akarok mit tegyek. Mit tegyek ha le akarok fogyni. Fogyni szeretnék mit tegyek?

Első lépés Gondold végig, és írd le, hogy milyen előnyöd származik abból ha lefogysz és abból ha nem.

szerves zsírégető kiegészítők

Második lépés Állíts fel magadnak egy célt, határozd meg, hogy hány kilót szeretnél lefogyni, vagy mi az a testsúly, amit el szeretnél érni. Ezt követően pedig adjál magadnak egy határidőt, hogy mikorra akarod ezt a súlyt elérni. Harmadik lépés Vizsgáld meg, hogy reális célt állítottál-e fel.

Mit csinálok, ha fogyni akarok?

Vedd figyelembe, hogy egészségügyi szempontból a heti 0, kg-nál többet fogyni nem fogyni akarok mit tegyek. Nézd, hogy hány éves korodban volt annyi a súlyod, amennyit most el szeretnél érni.

Szeretnék fogyni 10 kilót, de leginkább azt szeretném, ha le tudnék fogyni a hasamról, combjaimról. Tudom, hogy nem lehet helyileg fogyni, de mi az a mozgás, amitől mégis lehet. Szinte mindent kipróbáltam, kardióedzést, DVD-tornát, stb. Könnyű húsokat, sok zöldséget és gyümölcsöt eszem, mégsem fogyok.

Ha 50 évesen szeretnéd elérni azt a súlyt, amennyi 16 éves korodban voltál, fogyni akarok mit tegyek valószínű nem reális a célod. Ez a cikk segít meghatározni mennyi az egészséges testsúly számodra.

10 kg fölösleg van rajtam, mit tegyek? – Béres Alexandra válaszol

Negyedik lépés Ha megvan a reális célod, akkor találd ki, hogy mivel fogod jutalmazni magad, ha sikerül határidőre elérned a célodat! Fontos, hogy a jutalom nem lehet ellentétes a céloddal!

55 év felett, és próbál lefogyni

Tehát az nem jó jutalom, ha sikerül lefogynom, akkor megeszek egy egész csokitortát. Inkább válassz olyan jutalmat, ha sikerül lefogynod, akkor veszel egy új ruhát, vagy elutazol egy hétvégére, vagy elmész egy koncertre, bármi amit nagyon szeretnél.

22 tipp fogyni vágyóknak - Fogyni akarok, nem súlyt Mit tegyek ha le akarok fogyni

Ötödik lépés Azzal általában mindenki tisztában van, ha több energiát visz be a szervezetébe, mint elhasznál, akkor hízni fog, és ha kevesebbet, akkor pedig fogyni. Vizsgáld meg, hogy miért lett több a súlyod, mint amennyit szeretnél.

Erre a legjobb módszer, ha étkezési naplót vezetsz egy hétig, felírod, hogy mikor, mit és mennyit ettél.

Szerző: Teremy Alex Ha fogyni akarok, akkor van egy 6 pontból álló listám, hogy milyen lépéseken kell végig mennem, hogy lefogyjak. A saját módszeremet alkalmazom, mert tudom, hogyan lehet fogyni, és személy szerint nekem mi válik be, ha fogyni szeretnék. Ezeket a lépéseket mutatom most be neked. Ezekből a tapasztalatokból és a későbbi ügyfél tapasztalatokból állítottam össze egy 6 pontos listát, ami a fogyás nélkülkülözhetetlen lépéseit veszi sorba.

Ez kicsit macerás, de megéri, mert rengeteg hasznos információt megtudhatsz belőle. Az az igazság, hogy az emlékezetünk becsap bennünket, főleg ha olyan dologról van szó, amiről inkább nem szeretnénk tudni.

Segítség, le akarok fogyni!

Ha tudod, hogy a második sütit már nem kellett volna megenni, lehet, hogy később már nem fogsz arra emlékezni, hogy a második sütit megetted. Ez egyfajta önvédelmi mechanizmus, szóval a legjobb, ha mindent őszintén leírsz.

otthon a gyors fogyáshoz

Van, akinek már az segít, hogy étkezési naplót kezd vezetni, és elkezd kevesebbet enni, mert nem akarja leírva látni, hogy mennyit evett. Ha Te is elkezdesz kevesebbet enni az étkezési napló hatására, az nagyon jó, de arra figyelj, hogy ne kezdj koplalásba, mert az hátráltatja a fogyást. Hatodik lépés Elemezd ki az étkezési naplódat.

hogy kezdjem a fogyókúrát

Mennyit, hány kalóriát szoktál enni egy nap? Milyen ételeket? Hányszor szoktál enni egy nap?

Mit tegyek ha le akarok fogyni. Fogyni szeretnék mit tegyek?

Hetedik lépés Számold ki mennyi a napi kalóriaszükségleted és ezt csökkentsd kalóriával. A napi kalóriaszükségletedet itt tudod kiszámolni.

Életem eddigi legjobb fogyókúrája 1. rész BF

Ez az a kalóriamennyiség, amit fokozatosan el kell érned. Fontos, hogy ne egyik napról a másikra akarj sokkal kevesebbet enni, mint korábban, mert akkor nagyobb valószínűséggel fogsz éhezni és hamar feladod. Ha fokozatosan csökkented az étel mennyiségét, akkor nem lesz terhelő. Kezdj el változtatni, de fokozatosan, ne egyszerre mindent! Az alábbi szabályokat építsd be az életedbe: ne koplalj!